Список використаної літератури

1.       Аверин В.А.  Психология детей и подростков. – СПб: Изд-во В.А.Михайлов. 1998. – 379 с.
2.       Акимова М.А., Козлова В.Т. Индивидуальность учащегося й индивидуальный подход. - М.: Знание, 1992. - 80 с.
3.      Акипова М.К., Козлова В.Т. Индивидуальность учащегося и индивидуальный подход. - М.: 3нание, 1992. - 77 с.
4.     Алпатова  О.В.  Психологічний аналіз клімату в учнівському колективі молодших школярів: Автореф. дис.. канд. психол. наук: 19. 00.07.-  К., 2002. -16 с.
5.      Андропов В.М., Дергоза Р.О. Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні за допомогою комп'ютера // Нові технології навчання: Наук.- метод. зб. - К. - Вип. 14. - С. 93-101.
6.     Березівська Л. Д. Принцип індивідуального підходу до учнів початкової школи у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Д. Березівська // Педагогічний дискурс . - 2011. - Вип. 10. - С. 39-44.
7.      Бех І.В.  Молодший школяр у виховному просторі міжособистісних взаємин  //  Початкова школа. - 2000. -  № 5. - С. 1-3.
8.      Братанич О. Типові недоліки молодих учителів в організації диференційованого навчання на уроці // Рідна школа. - 2000. - № 10. - С.51 - 53.
9.      Варій М.Й., Ординський В.Л. Основи психології і педагогіки: Навчальний посібник – К.: «Центр учбової літератури». – 2007. – 376 с.
10.                       Виноградова  М.Д., Первик Н.В.  Коллективная познавательная деятельность в воспитании школьника. - М.: Просвещение, 1997. -  С 16-19.
11.                        Вікова психологія: Навч. посібник / О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін.. – К.: Просвіта, 2001.
12.                        Володько В.М. Індивідуалізація і диференціація навчання: понятійно - категорійний аналіз // Педагогіка і психологія. - 1997. - № 4. - С.9 - 17.
13.                        Володько В.М. Індивідуалізація процесу навчання як принцип неперервної педагогічної освіти /Система неперервної освіти: здобутки, пошуки, проблеми: Матеріали міжнар. наук.-практ. конференції у 6-ти книгах. – Чернівці: Митець, 1996.- к 5. – с. 85-87.
14.                        Гончаренко С. І., Володько В. М. Проблеми індивідуалізації процесу навчання // Педагогіка і психологія. -1995. - №1(6). - С.63-71.
15.                        Дербеньова  А. Г.  Створення доброзичливого психологічного клімату в класі / А.Г. Дербеньова  //  Класному керівнику усе для роботи.  - 2009.  - Січень (№ 1).  - С. 11-13. 
16.                        Дубинчук О.С. Індивідуальний підхід до учнів - справа невідкладна // Поч. школа, 1988.- №8.- С. 17-20.
17.                       Дубяга А.  Подолання конфліктної ситуації. Використання методу фокус-груп в учнівському колективі  //  Психолог. - 2012. - Серпень (№ 15-16).  -  С. 95-96.
18.                        Заброцький М.М. Основи вікової психології: Навчальний посібник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009. – 112 с.
19.                        Закон України «Про загальну середню освіту» // Професійно-технічна освіта. – 1999. - №4. – С.4-6.
20.                       Замула  Л.Ф.   Колективна творча справа як засіб формування особистості через учнівський колектив  //  Виховна робота в школі. - 2008. – Січень ( №1). -С. 43-46.
21.                        Збірник статей до спецкурсу «Індивідуалізація навчання дітей молодшого шкільного віку».- К.: Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» , 2000. - 70 с.
22.                       Зязюн І.А. Технологізація освіти як історична неперервність // Неперервна педагогічна освіта. Теорія і практика. - 2001. - Вип. 1. - С. 73-85.
23.                       Калмиков  Г.В.  В.О. Сухомлинський про взаємини особистості й колективу  //  Педагогіка й психологія. - 1998. - №3. - С. 24-31.
24.                        Калмиков Г.В. Корисні поради вчителям: Методичні рекомендації особистісно орієнтованого підходу для встановлення добрих взаємин з учнями  // Дефектолог. - 2007. - Листопад (№ 10).  - С. 9-14.  -  Січень (№ 1).  - С. 43-46. 
25.                        Класному керівнику: створення й розвиток колективу класу / уклад. А.Г.Дербеньова, А.В.Кундельська. – Х.: Вид. група «Основа», 2012.
26.                        Коберник Г.І., Сіфусе Н.І. Організація парної навчальної діяльності // Початкова школа. - 1991. - № 2. - С.20 - 22.
27.                        Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа). – К., 2000.
28.                         Коротова  В.М.  Методика організації виховання колективу / В.М.Коротова / Педагогіка і психологія. - 1990. – № 1 (14). – С. 14-28.
29.                         Красовицький  М.К.,  Бучківська Г.Л.,   В.О. Сухомлинський про виховання особистості в колективі: цілісна концепція  //  Рідна школа. - № 2. - 1999. -  С. 13-17.
30.                         КТС «Сонячна подорож країною Промінці »  //  Початкова освіта. - 2006. – Грудень (№48). - С. 4-6.

31.                        Кузьменко В.У. Розвиток індивідуальності дитини 3-7 років: Монографія. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. – 354 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар