1. Аверин В.А.
Психология детей и подростков. – СПб: Изд-во В.А.Михайлов. 1998. – 379
с.
2. Акимова М.А., Козлова В.Т. Индивидуальность
учащегося й индивидуальный подход. - М.: Знание, 1992. - 80 с.
3. Акипова М.К., Козлова В.Т. Индивидуальность
учащегося и индивидуальный подход. - М.: 3нание, 1992. - 77 с.
4. Алпатова О.В.
Психологічний аналіз клімату в учнівському колективі молодших школярів:
Автореф. дис.. канд. психол. наук: 19. 00.07.-
К., 2002. -16 с.
5. Андропов В.М., Дергоза Р.О. Врахування
індивідуальних особливостей учнів у навчанні за допомогою комп'ютера // Нові
технології навчання: Наук.-
метод. зб. - К. - Вип. 14. - С. 93-101.
6. Березівська Л.
Д. Принцип індивідуального підходу до учнів початкової школи у творчій спадщині
В. О. Сухомлинського / Л. Д. Березівська // Педагогічний дискурс . - 2011. -
Вип. 10. - С. 39-44.
7. Бех І.В.
Молодший школяр у виховному просторі міжособистісних взаємин //
Початкова школа. - 2000. - № 5. -
С. 1-3.
8. Братанич О. Типові недоліки молодих учителів в
організації диференційованого навчання на уроці // Рідна школа. - 2000. - № 10.
- С.51 - 53.
9. Варій М.Й., Ординський В.Л. Основи психології
і педагогіки: Навчальний посібник – К.: «Центр учбової літератури». – 2007. –
376 с.
10.
Виноградова
М.Д., Первик Н.В. Коллективная
познавательная деятельность в воспитании школьника. - М.: Просвещение, 1997.
- С 16-19.
11.
Вікова
психологія: Навч. посібник / О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та
ін.. – К.: Просвіта, 2001.
12.
Володько
В.М. Індивідуалізація і диференціація навчання: понятійно - категорійний аналіз
// Педагогіка і психологія. - 1997. - № 4. - С.9 - 17.
13.
Володько В.М.
Індивідуалізація процесу навчання як принцип неперервної педагогічної освіти
/Система неперервної освіти: здобутки, пошуки, проблеми: Матеріали міжнар.
наук.-практ. конференції у 6-ти книгах. – Чернівці: Митець, 1996.- к 5. – с.
85-87.
14.
Гончаренко С.
І., Володько В. М. Проблеми індивідуалізації процесу навчання // Педагогіка і
психологія. -1995. - №1(6). - С.63-71.
15.
Дербеньова А. Г. Створення доброзичливого психологічного
клімату в класі / А.Г. Дербеньова
// Класному керівнику усе для
роботи. - 2009. - Січень (№ 1). - С.
11-13.
16.
Дубинчук О.С.
Індивідуальний підхід до учнів - справа невідкладна // Поч. школа, 1988.- №8.-
С. 17-20.
17.
Дубяга А.
Подолання конфліктної ситуації. Використання методу фокус-груп в
учнівському колективі // Психолог. - 2012. - Серпень (№ 15-16). - С.
95-96.
18.
Заброцький
М.М. Основи вікової психології: Навчальний посібник. – Тернопіль: Навчальна книга –
Богдан, 2009. – 112 с.
19.
Закон України «Про загальну середню освіту» // Професійно-технічна освіта. – 1999.
- №4. – С.4-6.
20.
Замула Л.Ф. Колективна творча справа як засіб
формування особистості через учнівський колектив //
Виховна робота в школі. - 2008. – Січень ( №1). -С. 43-46.
21.
Збірник статей
до спецкурсу «Індивідуалізація навчання дітей
молодшого шкільного віку».- К.: Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» , 2000. -
70 с.
22.
Зязюн І.А. Технологізація освіти як історична
неперервність // Неперервна педагогічна освіта. Теорія і практика. - 2001. -
Вип. 1. - С. 73-85.
23.
Калмиков
Г.В. В.О. Сухомлинський про
взаємини особистості й колективу // Педагогіка й психологія. - 1998. - №3. - С.
24-31.
24.
Калмиков Г.В. Корисні поради вчителям: Методичні
рекомендації особистісно орієнтованого підходу для встановлення добрих взаємин
з учнями // Дефектолог. - 2007. - Листопад (№ 10). - С. 9-14. - Січень (№ 1). - С. 43-46.
25.
Класному
керівнику: створення й розвиток колективу класу / уклад. А.Г.Дербеньова,
А.В.Кундельська. – Х.: Вид. група «Основа», 2012.
26.
Коберник
Г.І., Сіфусе Н.І. Організація парної навчальної діяльності // Початкова школа.
- 1991. - № 2. - С.20 - 22.
27.
Концепція загальної середньої
освіти (12-річна школа). – К., 2000.
28.
Коротова В.М.
Методика організації виховання колективу / В.М.Коротова / Педагогіка і
психологія. - 1990. – № 1 (14). – С. 14-28.
29.
Красовицький
М.К., Бучківська Г.Л., В.О. Сухомлинський про виховання особистості
в колективі: цілісна концепція // Рідна школа. - № 2. - 1999. - С. 13-17.
30.
КТС «Сонячна
подорож країною Промінці » // Початкова освіта. - 2006. – Грудень (№48). -
С. 4-6.
31.
Кузьменко В.У.
Розвиток індивідуальності дитини 3-7 років: Монографія. – К.: НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2005. – 354 с.
Немає коментарів:
Дописати коментар